Thursday, January 13, 2011

Salam Dari Ku

Assalammualaikum........
Sekarang saya busy dengan keje dan buat project baru untuk di uploadkan dalam blog saya ni. tapi bookmark still saya buat atas permintaan dan saje2 buat pun ada jugak. Project baru tue actually dah tangkap gambar nye dah, just tak dapat nak upload kat blog hari ni.....Project kali ni saya try buat lain sikit coz nak tengok and test market....saya buat pun just ada 3 pcs je...limited edition...hehehhe....
Oklah, tak tau nak tulis ape lagi ni, nak sambung keje balik.....insyallah minggu depan jumpa lagi...kalau ada idea or cadangan leh lah bagi komen kat blog saya ni.....kalau nak order ape2 lagilah saya galakkan, terima kasih diatas sokongan anda....
Enjoy Viewing My Blog.....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...