Monday, January 3, 2011

Salam Dari Ku

Assalammualaikum....
Hai....hari saya dah upload byk gambar terbaru bookmark yang saya buat minggu lepas....coz hr jumaat diumumkan cuti so byklah masa terluang utk saya buat bookmark yg baru....actually saya ada buat project terbaru, DOOR GIFT BOX. Saya buat atas permintaan kawan yang nak kawin bln 3 ni, hope dia suka n order byk2 yer...hehehehe...kepada anda semua, kalau berkenan orderlah jugak, amat2 digalakkan....Insyallah saya akan upload gambarnye esok or lusa ni...kite try bagi something new, door gift dari gubahan paper quilling.... Thanks for your support.... 
Enjoy viewing my blog....

 - A gift for Syahirah Amiruddin yang dpt 9A dlm PMR 2010-

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

 Yang ni bookmark yang sedia di packing utk di hantar kepada anni, thanks coz shopping kat 
Hsue Craft....

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...