Showing posts with label Especially 4 U Card. Show all posts
Showing posts with label Especially 4 U Card. Show all posts

Friday, August 12, 2011

Special Love Card

Love Card

Ini tempahan dari Marlina buat tunang tersayang yang baru je pergi menunaikan umrah baru2 ni...
Semoga dia selamat pergi n selamat pulang....






Kalau anda perasan, kad ni sama dgn design kad valentine days yang sue pernah buat...cuma kad kali ini sue ubah sedikit megikut permintaan Marlina....

Thursday, April 21, 2011

Just For You Card

As'salam.....Hi....

Ini adalah kad yang sue siapkan baru-baru ini....tgh buat kad utk Teacher's Day coz tak lama lagi nak sambut Hari Guru kan....so apa kata hadiahkan kad dari Hsue Craft utk guru-guru anda sebagai penghargaan kite kat guru atau bekas guru2 kite....mesti diorg suka....kalau berminat boleh buat tempahan, just email sue ok...

Especially For You




LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...