Showing posts with label Door Signage. Show all posts
Showing posts with label Door Signage. Show all posts
Saturday, April 21, 2012
Tuesday, April 10, 2012
Saturday, February 11, 2012
Door Signage
Ini adalah tempahan daripada Aisyah.....dah siap minggu lepas...tp asyik lupe nak pos kan....
huhuhuuuu.... Insyallah, isnin ni akan diposkan....harap aisyah sabar menunggu.....Hope aisyah suka ngan hasilnya...Pink Purple pilihan temanya, ditambah kan seri dengan kehadiran dua ladybug yg comei.....
Sunday, January 1, 2012
My New project...
FRAME.....wah, akhirnya siap jugak frame yang ditempah oleh adik Sue sendiri...disebabkan dia n suami gilakan orange color so buatkan lah dia Orange theme utk ordernya....project ni lambat disiapkan disebabkan mencari frame yg sesuai...
Adik sue juga ada buat tempahan untuk door signage...letak nama dia n suami lagi....nak letak kat pintu bilik katanya....
So glad coz she like the frame n door signage that i had made for her.....
Sunday, December 25, 2011
Door Signage
Hi....ini adalah door signage yang ditempah oleh rakan sekerja Sue untuk Christmas exchange gift jumaat yang lepas.....Tempahan dari Nazmi buat Ho.....disebabkan Ho peminat Liverpool so sue buat background nyer ada logo Liverpool....hope Ho suka lah yer....honestly mmg tak tau nak buat design ape bila melibatkan tempahan untuk lelaki....
Sebenarnya bayak lagi gambar2 temapahan yang tak sempat sue nak upload dalam blog ni...sibuk dengan keje sendiri dan sibuk menyiapkan tempahan-tempahan.....so mana yang sempat, sue akan cuba upload didalam blog ini.....Thanks coz viewing my blog...
Saturday, December 10, 2011
Door Signage
Ini adalah stock yang dah siap untuk booth Sue yang lepas...tp hari ni baru ada kesempatan nak upload gambar2 nya....hope u all like it.....3pcs dah terjual just tinggal 2pcs je lagi....
DESIGN 1 - WELCOM
DESIGN 2 - HOME SWEET HOME
DESIGN 3 - WELCOM
DESIGN 4 - HOME SWEET HOME
DESIGN 5 - HOME SWEET HOME
Tuesday, November 29, 2011
Door Signage
Door signage that i manage to made for my 1st bazzar last week.....already sold out....so nampaknye kenalah buat lagi utk bazaar sabtu ni...jangan lupe datang ke Hsue Craft Booth di Subang Parade yer sabtu ni......
Design 1
Design 2
Design 3
Design 4
Design 5
Kalau berminat boleh emailkan kat sue jika nak order....
Harga RM20.00 ( not including postage )
Subscribe to:
Posts (Atom)